loading...
متفاوت ترین وبلاگ متفرقه ایران
محمدجواد بازدید : 85 سه شنبه 10 دی 1392 نظرات (1)
سرانجام گم شدن و دفن اشتباهی جنازه مادر مربی فوتبال چه شد؟!

اشتباه کارکنان بیمارستانی در شهر رشت ماجرای عجیبی را رقم زد.اشتباه کارکنان بیمارستانی در شهر رشت ماجرای عجیبی را رقم زد. آنها جسد زن سالخورده‌ای را به جای اینکه به فرزندانش تحویل بدهند، در
مادر قربانی دوستی اینترنتی دخترش شد

پسر جوانی که پس از برقراری دوستی با دختری در ملارد و بدست آوردن رمز دوم حساب مادرش اقدام به سرقت اینترنتی کرده بود شناسایی و دستگیر شد. جام جم آنلاین، سرهنگ اصغر باقریان گفت: ششم آبان ماه زنی سالخورده
قتل برای پنهان‌کردن رابطه نا مشروع با دختر جوان

قتل برای پنهان‌کردن رابطه نا مشروع با دختر جوانمردی که برای پنهان‌کردن رابطه‌‌اش با دختری جوان او را به ‌قتل رسانده است به‌زودی در دادگاه کیفری ‌استان تهران محاکمه می‌شود.راز این رابطه با پیداشدن
قاتل : زنم موهایش را رنگ می‌کرد او را کشتم!

آنقدر این کار را ادامه داد تا زندگی یکی از پسرهایم را به هم زد و عروسم طلاق گرفت و رفت. اما این زن دست از کارهایش برنداشت. . .صحبت‌های مردی که دوست نداشت بین قاچاقچیان، قاتلان و اراذل باشد، جای تامل
شوهر حسود چشم همسرش را درآورد + عکس

مردی که به دلیل حسادت چشم همسر سابقه‌اش را در مقابل دیدگان همسر فعلی‌اش در آورد ، بعد از تعطیلات سال جدید میلادی محاکمه خواهد شد. سی 39 ساله پس از درخواست طلاق و داشتن قصد ازدواج مجدد با مردی دیگر
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط کسب درآمد عالی از سایت یا وبلاگ در تاریخ 1392/10/10 و 1:36 دقیقه ارسال شده است

سلام . دوست عزیز .
ماشااله با این همه بازدیدی که وبلاگت داره می تونی حسابی ازش پول در بیاری .
کاری که خودم دارم انجام میدم و خداییش راضی هستم .
سایتی بهت معرفی می کنم که خودم هم دارم استفاده می کنم فقط کافیه ثبت نام کنی و نیم ساعت کدش رو توی وبلاگت بزاری اگه راضیت نکرد سریعا کد رو بردار ولی مطمئن باش مثله خود من مشتری دائمی این سایت می شی .
کافیه وارد این آدرس بشی :
http://lipop.ir/user/signup/ref:21
و ثبت نام کنی و کدش رو بزاری توی سایتت اون وقت بعد از چند روز که حسابت به ده هزار تومن رسید درخواست برداشت بده و همون روز پولت رو توی حساب بانکیت تحویل بگیر .
دوست عزیز توی این دوره زمونه که هزینه های زندگی زیاده نباید شانس پول درآوردن راحت و بی دردسر رو از دست داد .
فقط نیم ساعت امتحانش کن و خوشت نیومد دیگه استفاده نکن .
پاسخ : این سایت بالاترین درامد رو نمیده بالاترین 80 ریاله که 9خودم عضو هستم خواستی بگو


کد امنیتی رفرش
درباره ما
همه چیز از همه جا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 399
  • کل نظرات : 21
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 65
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 208
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 208
  • بازدید ماه : 208
  • بازدید سال : 20,338
  • بازدید کلی : 103,537