loading...
متفاوت ترین وبلاگ متفرقه ایران
محمدجواد بازدید : 169 چهارشنبه 20 آذر 1392 نظرات (2)
نرم فزار پخش موزیک فیلم سریال دانلود و.... وچتروم ویژه باتوجه به تصویر با کلیک روی پخش اهنگ به صورت انلاین پخش ومیتوانید دانلود کنید حتی میتوانید سریال و فیلم ببینید ودانلود کنید استفاده از نرم افزار رایگان است ولی لینک دانلود را باید خریداری کنید بدون فیلترینگ وبدون اینترنت سرعت بالا و اپدیت خودکار و خیلی چیزهای دیگر

 

 نرم افزاری است که نقش یک سایت موزیک را به طور کامل و با سرعت بیشتری برای شما ایفا می کند. با استفاده از  لیست آهنگ های روز را در سریع ترین زمان ممکن مشاهده کرده، با چندین کیفیت متفاوت آنلاین گوش کنید و یا به صورت رایگان دانلود کنید. 

  • قابلیت دانلود موزیک های تکی و آلبومی
  • امکان دانلود ویدئو موزیک
  • قابلیت دانلود فیلم های جدید
  • امکان دانلود سریال های جدید
  • قابلیت پخش آنلاین آهنگ ها در کیفیت های متفاوت
  • قابلیت دانلود با سرعت بالا بدون نیاز به نرم افزار های جانبی
  • قابلیت جستجوی پیشرفته در بین آهنگ ها
  • قابلیت نمایش در دسته های ایرانی و خارجی
  • قابلیت نمایش دسته بندی آهنگ ها بر اساس نام لاتین یا فارسی
  • قابلیت بروز رسانی خودکار
  • قابليت به اشتراک گذاري موزيک
  • داراي نرم افزار مديريت دانلود بسيار پیشرفته

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط کامیار در تاریخ 1392/12/08 و 9:55 دقیقه ارسال شده است

سلام وب زیبایی داری اگر مایل به تبادل لینک بودی به وب منم سری بزن

این نظر توسط کسب درآمد عالی از سایت یا وبلاگ در تاریخ 1392/10/07 و 0:09 دقیقه ارسال شده است

سلام . دوست عزیز .
ماشااله با این همه بازدیدی که وبلاگت داره می تونی حسابی ازش پول در بیاری .
کاری که خودم دارم انجام میدم و خداییش راضی هستم .
سایتی بهت معرفی می کنم که خودم هم دارم استفاده می کنم فقط کافیه ثبت نام کنی و نیم ساعت کدش رو توی وبلاگت بزاری اگه راضیت نکرد سریعا کد رو بردار ولی مطمئن باش مثله خود من مشتری دائمی این سایت می شی .
کافیه وارد این آدرس بشی :
http://lipop.ir/user/signup/ref:21
و ثبت نام کنی و کدش رو بزاری توی سایتت اون وقت بعد از چند روز که حسابت به ده هزار تومن رسید درخواست برداشت بده و همون روز پولت رو توی حساب بانکیت تحویل بگیر .
دوست عزیز توی این دوره زمونه که هزینه های زندگی زیاده نباید شانس پول درآوردن راحت و بی دردسر رو از دست داد .
فقط نیم ساعت امتحانش کن و خوشت نیومد دیگه استفاده نکن .


کد امنیتی رفرش
درباره ما
همه چیز از همه جا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 399
  • کل نظرات : 21
  • افراد آنلاین : 20
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 80
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 226
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 226
  • بازدید ماه : 226
  • بازدید سال : 20,356
  • بازدید کلی : 103,555